Denk dat ik dan toch voor de linkert ga.

BBforums » Overige
Mokkel topic v2
(45 posts)-
Posted 1 year ago #
-
no doubt
Posted 1 year ago # -
Nondebeer. Dat is toch wat beter dan die Marianne Thiemme xD
Posted 1 year ago # -
Ik ga voor rechts, want ik denk dat Paris Hilton in een Balkie-kostuum zit omdat hun IQ me even hoog lijkt
Posted 1 year ago # -
Faal
Posted 1 year ago # -
@Sanders, huh hah wattes?
Posted 1 year ago # -
BREAKING!: Bar Rafaeli single!
Bar Rafaeli is weer single. Haar relatie met acteur Leonardo DiCaprio is voor onbepaalde tijd "stopgezet", meldt People Magazine. Een bron meldt tevens dat DiCaprio zijn zinnen heeft gezet op een andere dame.

YESSSS!!!! :')
*beseft zich nog niet dat hij geen kans maakt*Edit: ok, dan jat ik ook maar een plaatje van SN
Ben btw benieuwd wie dat nieuwe mokkel van Leo dan wel mag zijn, als hij DIT ervoor dumpt!
Edit2: YES, de nieuwe 'feesten met Ancilla' is er!Posted 1 year ago # -
http://www.ancillastript.nl/
Groot nieuws! Ancilla gaat maandag om 19:00 uur exact strippen voor het 'goede doel'.
Nou ja, maakt me niet uit waar ze live voor gaat strippen, ik ga iigfappenkijken
Posted 1 year ago # -
Filmpje valt erg tegen, was er al bang voor. Nouja... T klopt wel
Posted 1 year ago # -
Haha dat verwachtte ik niet
Posted 1 year ago # -
Pcies
Nouja, ze heeft wel d'r kleren uit getrokken iig
Posted 1 year ago # -
Ik heb net EK vrouwen onder de 17 gekeken. Frankrijk - Noorwegen.
Best grappig
Ze doen het nog best aardig.. voor vrouwen. En soms maken ze ineens een actie waarvan je denkt WTF waar haalt ze die ineens vandaan (mooie actie).Posted 1 year ago # -
Vrouwen zijn bij voetballen vaak best wel goed wat betreft snelle acties en teamplay. Denk dat als er meer geld in geïnvesteerd zou worden dat vrouwenvoetbal bijna op het niveau van mannenvoetbal zou kunnen komen.
Posted 1 year ago # -
no fucking way he
Posted 1 year ago # -
Vrouwen zijn bij voetballen vaak best wel goed wat betreft snelle acties en teamplay. Denk dat als er meer geld in geïnvesteerd zou worden dat vrouwenvoetbal bijna op het niveau van mannenvoetbal zou kunnen komen.
Sarcastisch hoop ik.
Posted 1 year ago # -
@Sander, hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha. (en dan tot in de oneindigheid)
Posted 1 year ago # -
Het 1e deel was niet sarcastisch bedoeld (snelle acties = in de kleine ruimte), het 2e wel
Voetbal is niet populair bij vrouwen en zal dat nooit worden ook wss.Posted 1 year ago # -
Vrouwen zijn helemaal niet goed wat betreft snelle acties in kleine ruimtes want ze hebben veel minder balgevoel dan mannen. Coördinatie en snelheid ligt bij de mannen veel hoger dan bij vrouwen, dat geld niet alleen voor voetbal. Kijk bijvoorbeeld ook maar naar een sport als tennis waar het bijna volledig draait om techniek en balcontrole. De vrouwen maken VEEL meer onnodige fouten.
Posted 1 year ago # -
@Donnis, maar vrouwen zijn dan wel weer mooi, dat weer wel.
Posted 1 year ago # -
@ Baas, 2nd that
Posted 1 year ago #
Reply »
You must log in to post.