Uit nick zijn bericht, url ook cute_smile
Vorige draad: v1

Maar als ik tegen de zon in kijk en m'n kop omdraai heb ik ook een nog lelijker hoofd
Maar oke..
Deze dan?
Sorana Cirstea, 19 jaar oud, heeft zojuist de kwartfinales bereikt (heb de laatste paar games gezien, spannend slot
)

Voor meer foto's check: http://www.rolandgarros.com/en_FR/news/galleries/players/wta312469.html
En nu weer leren
Echt wel beter ja en natuurlijk is Ana Ivanovic niet te missen.
Stond ineens verdwaald op een forum dus plaats hem hier ook maar:
Teen +1
zo hee die kijkt zielig
Ze heeft net mijn pik gezien en ze schrok van de grootte! /humor

Zag het er zo uit Kaster?
Ik wil haar wel troosten
@ Dennis
Jouw chick het wel wallen man!
@ Nick
Valt wel mee hoor.. en als je ziet hoe weinig die slapen voor de wedstrijden enzo is dat nog niet zo gek ook
Ik vind het ook wel meevallen, of ik vind ze niet storen kan natuurlijk ook.

Hayden Panettiere, Wouwawia
Ziet er goei uit ja, maar moet wel zeggen dat ik de laatste tijd het idee heb dat ze een flinke portie kapsones heeft gekregen. (nu ze beroemd is wil ze ineens niks meer van me weten
)

Jess uit the real hustle *kwijl*

Maar omdat het wel n mokkel is kom je dr mee weg.
Niet alle pica's zijn repost toch? Of heb ik iets gemist?
Nou oke niet allemaal.
'Paris Hilton' naar EuroparlementHet voormalig fotomodel Elena Basescu, dochter van de Roemeense president, is gekozen in het Europees Parlement. De 'Roemeense Paris Hilton' (29) behaalde zondag 4,2% van de stemmen: genoeg voor een zetel als onafhankelijk kandidaat.
De vrouw, bekend om haar blunders en misstappen, heeft beloofd dat ze haar kiezers niet zal teleurstellen als Europarlementslid. "De media hebben me afgeschilderd als een domme vrouw, maar ik heb tijdens mijn campagne getoond dat ik meer in mijn mars heb", aldus Basescu tegenover RFI radio.
Mannequin
Elena begon in haar jeugd als mannequin met een superslank figuur en uiterlijk als een bruinharige Barbiepop. Door bezoek aan nachtclubs in Boekarest en een tumultueus liefdesleven noemden roddelbladen haar de Roemeense Paris Hilton.
In 2007 gooide ze haar leven om. Ze ging de politiek in. Haar verkiezing ergert naar verluidt haar vader, die sinds 2004 president is van Roemenië.

Dat is wel wat beter dan een onze vrouwelijke parlementsleden
Als zo iemand nou ook nog eens Balkenende vervangt.. Konden we én de Dalai Lama ontvangen, én China tevreden houden d.m.v. vrouwelijke "verleidingstrucjes"
Alhoewel de zin "I'll suck your dick man", ook niet onbekend is voor Balkenende denk ik zo.
You must log in to post.