RIP MJ

BBforums » Bierballen

Fitness Bazen

(68 posts)
  1. Bierbal7

Bierbal

Hoe kan je een exel bestand delen?

Posted 1 year ago #
  2. Bierbal8

Bierbal

Export as --> csv. comma serparated values. en dan letterlijk dat bestand hier plempen.

Posted 1 year ago #
  3. bierbal9

Bierbal

Laat je voedingsschematje maar eens zien ja

Bij mijn schema van vandaag mag nog een boterhammetje met kipfilet en een wei shake erbij.

Posted 1 year ago #
  4. Bierbal0

Bierbal

@Nick zoiets? http://www.2shared.com/

Moet trouwens wel een beetje gniffelen, zie het mijzelf niet doen al die dingen bijhouden en whey freten ed. achja misschien begin ik er ook ooit eens aan dus zal het heel stilletjes doen.

Edit: Moet trouwens wel zeggen dat ik het über vond morgen weer.

Posted 1 year ago #
  5. bierbal9

Bierbal

Haha mooi zo
    Ik heb morgen dus een rust dagje.. om de één of andere reden heb ik me toch een spierpijn in m'n borst.. meer dan voor de training, terwijl ik borst niet getraind heb. Denk dat het komt doordat ik m'n borst toch wel een beetje aanspan bij sommige oefeningen.

Donderdag ben ik er weer bij en zijn mijn rug en biceps de sjaak hehe.
    Heb vooral zin in de chin-ups die waarschijnlijk gruwelijk gaan tegenvallen.

Posted 1 year ago #
  6. Bierbal0

Bierbal

Pff wat een klooie gedoe man en heb ook van die irritante kleine onderarmpjes die voel ik nu het meest. Denk dat die wel wat gaan groeien als we zo bezig blijven.

Posted 1 year ago #
  7. Bierbal0

Bierbal

Get the Video Plugin

Nog even oefenen mensen

Posted 1 year ago #
  8. Bierbal8

Bierbal

WTF, daar ben ik nog gespierd bij

Posted 1 year ago #
  9. bierbal9

Bierbal

Lul niet Sander

Posted 1 year ago #
  10. Bierbal7

Bierbal

Echt een wtf menneke man. Damn.
    Jah Sander als jij mee gaat fitnessen he dan moet je gaan bulken. Opzich kunnen wij wel helpen met eet schema opzetten zodat het ook effect gaat hebben.

Posted 1 year ago #
  11. Bierbal8

Bierbal

Ja, ok, maja dat wordt pas na de zomer dan he

Posted 1 year ago #
  12. Bierbal7

Bierbal

Is goed. Maar Bulken is relaxed. Wish I Was you. Veel eten (Y)

Posted 1 year ago #
  13. Bierbal8

Bierbal

Haha YEAH! Maar dat doe ik al

Posted 1 year ago #
  14. bierbal9

Bierbal

Nee Sander, dat DENK je maar Als je veel zou eten zou je wel groter zijn.. En waarom pas na de zomer? Ben maar niet bang dat JIJ zo snel een buikje krijgt Beter begin je morgen al want wat extra zou je goed staan deze zomer

Posted 1 year ago #
  15. Bierbal0

Bierbal

Gezond Aankomen: 5 Tips!

Je kunt eten wat je wilt maar er komt geen grammetje vet bij. Jij behoort tot één van de mensen in Nederland die maar moeilijk aan kunnen komen. Je voelt je mager en wilt niets liever dan zo'n lief zwembandje. Daar gaan we wat aan doen!

1. Voedingsgewoontes

Als je wilt aankomen is het allereerst erg belangrijk om een week lang na te gaan hoeveel je eet. Misschien eet je wel veel te weinig! Hier (www.becel.nl) kun je invullen wat je per dag eet. Ook wordt er dan meteen een advies gegeven of je teveel of te weinig eet. Eet je te weinig, dan kun je eerst proberen wat meer te gaan eten om aan te komen. Eet je voldoende, ga dan eens na of er andere dingen mee kunnen spelen. Stress kan ook zorgen voor gewichtsverlies.

2. Regelmatig eten om aan te komen

Een belangrijke voorwaarde om aan te komen is regelmatig eten. Plan in je dag minstens 3 hoofdmaaltijden en aan aantal kleinere eetmomenten tussendoor. Probeer er wel genoeg tijd voor te nemen en jezelf niet vol te stouwen. Als je vol zit, zit je vol. Ook zijn tussendoortjes erg belangrijk bij een aankomdieet. Goede en lekkere tussendoortjes zijn bijvoorbeeld sultana, liga, fruit, yoghurt met cruesli, crackers met aarbeien en noem maar op!

3. Aankomen door je eetgewoontes veranderen

Als je zeker weet dat jouw 'ondergewicht' is ontstaan doordat je bijvoorbeeld een snelle stofwisseling hebt, moet je je eetgewoontes aan gaan pakken. Ben je bijvoorbeeld 's ochtends gewend maar één boterham te eten? Eet er dan eens twee. Om aan te komen zou je denken dat je het best vetter kunt gaan eten. Dit is echt niet waar! Teveel vet is ook voor magere mensen ongezond. Je kunt het beste producten eten die veel koolhydraten en eiwitten bevatten zoals eieren, volkorenbrood, (volkoren) pasta, vlees en vis.

4. Lekker sporten om aan te komen

Je kunt sporten om af te vallen, maar ook zeker om aan te komen. Ga naar de sportschool en leg je probleem voor. Zij zullen een persoonlijk sportprogramma voor je kunnen maken waardoor je meer spieren zult ontwikkelen. Spieren wegen namelijk meer dan vet.

5. Wees geduldig

Wist je dat afvallen makkelijker is dan aankomen? Als je wilt afvallen, kun je makkelijk een kilo verliezen in anderhalve week. Een kilo aankomen lukt je vaak pas in drie of vier weken. Probeer dus niet na een week al op te geven, maar blijf proberen. Die kilootjes komen er echt wel bij!

Aste

Posted 1 year ago #
  16. Bierbal0

Bierbal

Wat gaan jullie maandag eik doen? Heb er weer zin in, dacht eraan vandaag even te gaan maar doe thuis wel n beetje misschien is zo af en toe wat rust ook niet verkeerd.

Posted 1 year ago #
  17. Bierbal8

Bierbal

Rust is heel belangrijk anders raak je overtraind. Hangt een beetje af van je conditie, maar max zo'n 6/7 uur per week zou ik aanhouden. Meer is niet zo gezond. Veel meer is zelfs ongezond.

Posted 1 year ago #
  18. Bierbal7

Bierbal

300 uur per week en FOCKING groot worden (H)

Posted 1 year ago #
  19. bierbal9

Bierbal

Ben het eens met Sander dat rust heel belangrijk is.. Zul je de eerste paar weken niet merken maar daarna wel. Dan boek je geen vooruitgang meer maar achteruitgang en met wat pech loop je ook een blessure op
    Ben het er niet mee eens dat het afhangt van je conditie.. hangt er meer vanaf hoe hard je traint. Als je kei hard knalt dan is 6/7 uur per week te veel. Want een workout duurt als je kei hard traint niet meer dan een uur. Meer dan 4x per week kei hard trainen is niet verstandig, zeker niet voor beginners en ook niet voor naturel sporters.

Iedereen moet het zelf weten.. maar ik hou mooi m'n rust haha
    Ma: Borst, triceps
    Di: Benen, buik
    Woe: rust
    Do: Rug, Biceps
    Vrij: schouders + keertje buik, keertje triceps mss.. ligt eraan.
    weekend: rust.

Daar zal ik het voorlopig even mee doen

Posted 1 year ago #
  20. Bierbal0

Bierbal

@Donis zijn schema, lijkt me een prima planning zat ook aan zoiets te denken.

Posted 1 year ago #

RSS feed for this topic

Reply »

You must log in to post.

8,201 posts in 257 topics over 42 months by 21 of 26 members. Latest: ovindo887, verstici904, pulgana378