RIP MJ

BBforums » Evenementen

Fuck Paintball || Airsoft! :D

(13 posts)

Tags:

No tags yet.

1. Voetske

Bierbal

Check de site hier

Airsoft is een combatsimulatiesport die kan vergeleken worden met paintball, maar dan veel realistischer.
    Twee of meer teams spelen tegen elkaar een game vol snelheid, nauwkeurigheid, teamplay, tactieken en adrenaline!

Origineel bedoeld om een slagveld te simuleren, maar dan met een vele malen hoger realisme dan dat wat paintball biedt, worden deze games georganiseerd op diverse terreinen door geheel België door ons.

Doordat de airsoft wapens vrijwel identiek zijn met echt bestaande wapens is het zeer realistisch. Van vrijwel elk “echt” wapen is er een airsoft variant verkrijgbaar, gaande van pistolen, machinegeweren tot sluipschutterwapens.

Airsoft wordt ook niet gespeeld met verf, maar met kleine plastic 6mm balletjes, ook wel BB’s genoemd. Deze worden afgeschoten tegen een gemiddelde energiewaarde van 1 Joule.

Deze energiewaarde is enorm laag vergeleken met de meeste andere gelijkaardige sporten zoals paintball.

Stel je voor: je bent ingedeeld in een speciale eenheid, met een speciale missie: zoek de vijandelijke basis en schakel iedereen uit. Maar het gaat helemaal mis!

Je teamgenoot roept nog: “DEKKING” maar het is al te laat. De vijand heeft je omsingeld en is klaar om een tegenaanval uit te voeren! Je kijkt links en rechts en je ziet iets bewegen uit je ooghoek! Is het de wind, de vijand of friendly? Wat zou jij doen?

Ga helemaal los als in een game als Battlefield, Call of Duty of Counter-Strike, schiet je vijanden het spel uit en sluip stiekem de vijandelijke basis in, voel de spanning en sensatie als een echte eenheid en beleef de dag van je leven!

Met een realisme dat je nog nooit hebt ervaren is airsoft de war-game om zelf te spelen! Alles is haast echt: de kleding, de wapens de missies en natuurlijk de locaties! Wij organiseren onze events op locaties die op veel fronten overeenkomen met de werkelijkheid!

Kortom, een dagje airsoft staat garant voor pure spanning en adrenaline! Waar paintball ophoudt gaat airsoft verder. En het is nog goedkoper ook.

De games
    De games bestaan uit missies als "Capture the Flag" (vlag veroveren), "VIP Support" (de belangrijkste persoon van de tegenstander uitschakelen), Bomb Squad (bommen op bepaalde locaties verbergen en activeren) en vele anderen.

Zelf spelen? Klik hier voor meer informatie!
    Airsoft kent net als iedere andere sport regels. Klik hier voor de spelregels.

Posted 1 year ago #
  2. Bierbal8

Bierbal

Vet! Wanneer doen we dit?

Posted 1 year ago #
  3. bierbal9

Bierbal

Geen gezichtsbescherming? Dan kunnen die balletjes ook niet hard aankomen lijkt me?

Posted 1 year ago #
  4. bierbal9

Bierbal

oke een bril dus

Dan is het goed

Posted 1 year ago #
  5. Bierbal7

Bierbal

Ok, dit is dus cker wel focking geyl!! gewoon met zijn alle naar bels dus?
    gaaf :d Lekker knallen, Ik weet al een doelwit (A) Ahum. sander AHUM... uche uche

Posted 1 year ago #
  6. Bierbal8

Bierbal

Lulz. Wie wilde ook alweer bunny zijn in België?

Posted 1 year ago #
  7. mizz-clumzy

Bijbal

mijn maakt ni uit beide vet.waarneer kunnen we dit plannen.want dr moet wel actie in komen anders doen we t nooit in Turkije hebben we trouwens geraft.en dat was wel vet ondanks dat we 12 uur zonder eten en drinken zaten en zon van 36 graden. gingen bijna dood maar ik zou dat ook nog keertje wilen doen maar dan een wildere 'baan'.die van ons was meer rustig en soms een stroomversneling.

Posted 1 year ago #
  8. Bierbal0

Bierbal

Mua weet niet of een wildere baan echt nut heeft, het moet gewoon in een iets kleinere groep dat je niet iedere keer op elkaar hoeft te wachten. Want een echt wilde baan mogen we denk ik toch niet op, bij deze lagen we in de eerste bocht ook al op ons kant.

Maar ik wil ook zeker nog een keer raften en quatten! (maar dan moet ik eerst mn rijbewijs maar ns gaan halen, wie geeft mij geld! )

Posted 1 year ago #
  9. Bierbal8

Bierbal

Ff je dubbelpost verwijderd. Ja, ik wil ook geld!
    En ik wil ook airsoften en/of raften en/of karten en/of quatten!

Posted 1 year ago #
  10. Bierbal8

Bierbal

http://www.flabber.nl/weblog/overig/flabber-daagt-je-uit-voor-een-potje-airsoft-2544
    Airsoften met Britt en Ancilla
    Wie doet er mee. Is 5 september en kost 30 euri, inc BBQ. Zelf vervoer regelen.
    Aangezien we dit toch al een x wilden en we nu tegen Flabber kunnen spelen zeg ik:
    I'm in!

Posted 1 year ago #
  11. Bierbal7

Bierbal

5 september it is

Posted 1 year ago #
  12. Voetske

Bierbal

VOL

Helaas

Posted 1 year ago #
  13. Bierbal8

Bierbal

Idd

Posted 1 year ago #

RSS feed for this topic

Reply

You must log in to post.

8,199 posts in 256 topics over 41 months by 21 of 26 members. Latest: ovindo887, verstici904, pulgana378