RIP MJ

BBforums » Overige

Grappig nieuws v2

(154 posts)

Tags:

1. Bierbal0

Bierbal

In het Australische Mackay heeft maandagochtend vroeg een merkwaardige inbraak plaatsgevonden. Een 38-jarige inbreker drong samen met een 21-jarige vrouw het huis van hun 49-jarige slachtoffer binnen. De man droeg een zwart lederen masker en viel het slachtoffer vervolgens aan met een grote rubberen dildo.

De vrouw des huizes kreeg enkele stevige klappen met de grote dildo, maar wist samen met haar 19-jarige zoon te ontkomen aan de inbrekers. Vervolgens namen de twee de hond van de vrouw mee en bonden deze met tape vast aan een boom, waarop het dier stikte.

De politie wist het tweetal op te sporen en in te rekenen. Zij zitten nu vast op verdenking van inbraak met geweld en dierenmishandeling met de dood tot gevolg. De rechter zal 29 januari naar de zaak kijken. Het tweetal kan een levenslange gevangenisstraf krijgen voor het misdrijf.

Oke dat is wel grappig.

Maar bij zoiets heb ik altijd dat ik die inbreker op de grond wil werken. (behalve als hij met een pistool of mes loopt te zwaaien that is)

Posted 1 year ago #
  2. Bierbal8

Bierbal

Vraag me af wat voor een hond dat is, die zijn baasje zo in de steek laat
    Maja, een dildo zou ik niet bang voor zijn (haha, Dildo). K zou gewoon mijn broek uittrekken dan Nope ff serieus, ik begrijp nooit waarom je je zo laat inpakken. Ze waren met zijn 2en en hadden toch makkelijk een vaas of iets kunnen pakken om die dude te slaan?!? Naja, ben benieuwd wat ik zou doen iig

Posted 1 year ago #
  3. bierbal9

Bierbal

Sander niet iedereen kan zo goed incasseren als jij, houd daar nou eens rekening mee man!

Posted 1 year ago #
  4. Bierbal8

Bierbal

Owja, bijna vergeten! Srry

Posted 1 year ago #
  5. Bierbal0

Bierbal

Ja het is altijd anders als het bij jezelf gebeurd, maar nu zeg ik dat ik echt wel iets zou doen.

Posted 1 year ago #
  6. Bierbal8

Bierbal

Adolf Hitler uit huis geplaatst

De Amerikaanse kleuter Adolf Hitler Campbell (3) mag niet langer bij zijn ouders wonen. De kinderbescherming in de staat New Jersey heeft de jongen weggehaald uit zijn ouderlijk huis, meldden lokale media vandaag.

Ook de zusjes van Adolf, JoyceLynn Aryan Nation en Honszlynn Hinler, werden meegenomen. Een reden voor de ingreep is niet gegeven.

De ouders van Adolf, een jongen met blond haar en blauwe ogen, zijn fervente neonazi's. De zaak kwam aan het licht toen de vader van de kleuter vorige maand bij een plaatselijke supermarkt een taart wilde bestellen met het opschrift "Fijne verjaardag, Adolf Hitler". De vader zei destijds niet in te zien wat het probleem was. Hij zou met de namen van zijn kinderen slechts zijn Duitse afkomst hebben willen eren.

Ik weet niet of ik hier nu om moet lachen of huilen?!?

Posted 1 year ago #
  7. Bierbal0

Bierbal

Moet je om lachen, huilen is het al te laat voor.

Posted 1 year ago #
  8. Bierbal8

Bierbal

ok: hahahaha

Posted 1 year ago #
  9. Voetske

Bierbal

Ouders een nekschot geven.

Posted 1 year ago #
  10. Bierbal8

Bierbal

Naakte man met rauwe forel mishandelt schoenenverkoper
    AMSTERDAM - Een schoenenverkoper in Weert is woensdagochtend in zijn arm gebeten door een naakte man met een forel in zijn hand. Surveillerende stadswachten konden de man vasthouden totdat de politie hem inrekende.

Het moet een bizar beeld zijn geweest voor Robert van Dooren, verkoopmedewerker bij Bob's Adventure Store aan de Maaspoort in Weert.

Een 25-jarige inwoner van de Limburgse stad parkeerde zijn fiets tegen de gevel en kwam, slechts gekleed in een muts en een paar schoenen, de zaak binnen.

Rauwe forel

"Hij droeg geen gebruikelijke outfit, zeker niet voor de tijd van het jaar", was de logische constatering van Van Dooren, die met een klant bezig was. "Bovendien had hij een rauwe forel in zijn hand waar hij af en toe in hapte. Ik vroeg hem nog of hij het niet koud had, maar dat was niet zo", zei de verkoper tegen dagblad De Limburger.

De schoenenverkoper lichtte twee surveillerende stadswachten in over het bezoek van de schaargeklede man. "Misschien kwam het door de uniformen, maar nu werd de man lastig en begon hij aan een rek in de winkel te trekken. Samen met een stadswacht en mijn klant werkte ik hem op de grond. Met klimmerstouw om zijn nek kreeg ik hem in bedwang, maar hij heeft me wel tot bloedens toe in mijn onderarm gebeten. Zijn tanden staan er nog in."

De man bleek ontsnapt uit de open psychiatrische afdeling van het St. Jans Gasthuis. Met een spuitje wist een dokter de patiënt de kalmeren. De man ligt momenteel op de gesloten afdeling van het ziekenhuis, tegen hem is aangifte gedaan.

Fokking hell zeg
    Wierde dude

Posted 1 year ago #
  11. bierbal9

Bierbal

zeker weten dacht hij dat ie Gollum was

Posted 1 year ago #
  12. bierbal9

Bierbal

en Gollum played DJVT kei hard met zijn skills

http://www.albinoblacksheep.com/flash/gollum (oud, Ik know)

Posted 1 year ago #
  13. Bierbal8

Bierbal

Yeah, towers of the playaZZ

Posted 1 year ago #
  14. Bierbal8

Bierbal

Sotheby's veilt schijt

Het bekende veilinghuis Sotheby's zal tijdens een veiling van eigentijdse kunst in Londen op 6 februari letterlijk een drol onder de hamer leggen. Het veilinghuis is op zoek naar een koper voor het kunstwerk "Cloaca Faeces", gemaakt door de Vlaamse kunstenaar Wim Delvoye.

Kak in vacuüm

Sotheby's verwacht tussen de 2000 en 3000 pond te vangen voor de shit. Dan heb je ook wel wat, een vacuümverpakte drol is natuurlijk niet niks.

Stront aan de knikker

De keutel is het resultaat van het "kunst"werk Cloaca, dat door Delvoye gemaakt werd in 2000. Cloaca is een machine die menselijke poep maakt. Het apparaat is in staat voedsel en drank op dezelfde manier te verwerken als mensen dat doen. Aan het einde komt daar dus een versgeperste bolus uit. Het item dat nu wordt geveild werd uitgepoept tijdens een tentoonstelling van Cloaca in een New Yorks museum in 2002.

Moeten ze es naar mijn huis komen op zondagochtend, wat ze in de pot vinden is zeker een ton waard!

Posted 1 year ago #
  15. bierbal9

Bierbal

Wat? Bloed?

Posted 1 year ago #
  16. Bierbal8

Bierbal

Kunst!

Posted 1 year ago #
  17. Voetske

Bierbal

haha Dennis!

Posted 1 year ago #
  18. bierbal9

Bierbal

B. Obama doet aan vuistneuken

Get the Flash Videos

Posted 1 year ago #
  19. Bierbal8

Bierbal

Haha, had m gezien ja
    WTF, WIL ik dit weten??..................................................................................
    .........................................................................................
    .........................................................................................
    JA! daarom maakt men dit soort shit wss ook

Posted 1 year ago #
  20. Voetske

Bierbal

Posted 1 year ago #

RSS feed for this topic

Reply »

You must log in to post.

8,201 posts in 257 topics over 42 months by 21 of 26 members. Latest: ovindo887, verstici904, pulgana378