Is t weer niet goed genoeg? Elk plaatje kun je toch hergebruiken?
Ze ziet er btw wel perfect uit: dom, lekker en geil

BBforums » Overige
Grappig nieuws v2
(154 posts)-
Posted 1 year ago #
-
Ee 48-jarige Brit heeft onlangs pas voor het eerst kennisgemaakt met de vleselijke geneugten des levens. Pas na het winnen van 8,5 miljoen pond in de lotto besloot Peter Collier zijn maagdelijkheid gedag te zeggen.
De enige vrouw die tot voor kort belangrijk was in zijn leven was zijn moeder. Samen met zijn broer Ian bleef hij tot moeders dood bij haar wonen. Omdat ze stapelgek op moeders waren, waren ze niet van plan haar in de steek te laten. Nu gaat Peter binnen zeer korte tijd in het huwelijksbootje stappen met Donna. Deze verpleegkundige heeft zijn moeder Grace tot aan haar dood verzorgd.
Moeder zorgde goed voor haar beide zoons. Elke werkdag maakte ze voor hen een lunchpakketje, en na de werkzaamheden wachtte zij hen op met een kopje thee. Hun enige pleziertje bestond uit de wekelijkse knipbeurt, waar moeder door haar zoons werd heengebracht. Af en toe lunchten ze bij de lokale grillroom, en als haar zoons op vakantie gingen, ging Grace gewoon mee.
Peter was zo geïsoleerd opgevoed, dat seks er gewoon bij inschoot. Op zijn 48ste was Peter namelijk nog steeds knaap, en zelfs nog nooit met een vrouw op stap geweest. Totdat hij door een paar omstandigheden totaal veranderde. Vijf jaar geleden ging Graces toestand hard achteruit. Om de kosten voor de verzorging te kunnen betalen, besloten beide broers een lot te kopen.
Op 14 februari 2004 bleek het raak. De jackpot was op hun lot gevallen. "Ik weet nog dat ik in de keuken van onze sociale huurwoning zat toen Ian de nummers bekeek, maar het drong niet tot me door." Al snel huurden ze Donna in om voor hun zieke moeder te zorgen.
"Ik vond Donna erg aardig", vertelt de verliefde Peter. "Ze liet mamma er goed uit zien en lekker ruiken, en dat vond ze heel belangrijk. Ik vond dat Donna er goed uit zag, maar ik maakte me er meer druk om dat moeder er goed uit zag voor het bezoek. Zij kwam nog steeds op de eerste plaats."
Op 6 april 2006 overleed Grace op 86-jarige leeftijd. Haar zoons en dochter waren er kapot van. Acht maanden na haar dood durfde Peter Donna, die toen nog was getrouwd met haar tweede man, mee uit te vragen. "Ik dacht: als ik haar niet vraag, zal ik het nooit weten. Ik nam haar mee naar de Chinees. Ik was bloednerveus, maar Donna is erg makkelijk in de omgang." Een maand later ontmoetten ze elkaar weer, dit maal op een hotelkamer. "Ik moest al mijn moed verzamelen, maar ik heb er van genoten. Na nog een paar afspraakjes wist ik dat Donna de ware was."
Een jaar geleden vroeg Peter Donna ten huwelijk. Gelukkig voor hem zei ze ja, waarna ze besloten op 14 juli van dit jaar te trouwen.
"Natuurlijk zijn er cynici die zeggen dat ik erin ben geluisd door een gold-digger", beaamt Peter. "Maar ik wist vanaf het begin dat het ware liefde was."
Boze tongen beweren dat Donna nu voor het geld met Peter trouwt, maar die legt ze het zwijgen op. "Ik begon gevoelens voor Peter te krijgen toen zijn moeder overleed. Ik hou van zijn gezelschap. Natuurlijk heeft hij veel geld en kunnen we in een mooi huis wonen. Maar je kunt geen vriendschap kopen."
"Het leven is kort en ik neem wat Peter me aanbiedt tot op zekere hoogte, maar ik ga hem heel gelukkig maken. Het interesseert me niet wat andere mensen denken, behalve mijn zussen, met wie ik gebrouilleerd ben. En dat maakt me erg verdrietig. Ik ben nog steeds dezelfde persoon als vroeger. Ik werk nog steeds als verpleegkundige voor zes pond per uur. Ik wil mijn financiële onafhankelijkheid behouden."
Peters broer Ian was voor de winst van de lotto al eens met een vrouw het bed ingedoken. Desondanks had hij weinig ervaring met vrouwen. Nu gaat het goed met Ian. Ook hij is nu namelijk verloofd.
Wat heb ik een boze tong.Posted 1 year ago # -
Wodka in je kut!
Jongeren hebben een nieuwe manier gevonden om snel dronken te worden. En deze manier gaat wat verder dan het aloude 'bier drinken met een rietje'. Nee, meisjes brengen tegenwoordig een met wodka doordrenkte tampon in in hun vagina. Wie niet over een vagina beschikt, kan er voor kiezen de tampon in zijn kont te stoppen.De hype is overgewaaid in Amerika en is daar bekend onder de naam 'slimmen'. Door te slimmen word je sneller dronken. Daarnaast word je er niet dik van en is het nagenoeg reukloos.
De trend lijkt nu ook voet aan de grond te krijgen in Europa. Het komt namelijk steeds meer voor in dit werelddeel. Experts staan er niet om te juichen en waarschuwen voor de gevaren.
Zo kun je maar liefst drie glazen wodka in een tampon kwijt. Omdat de alcohol direct in het bloed wordt opgenomen, denken jongeren dat je er op deze manier geen buikje van krijgt. Ook krijg je geen flinke kegel van het inbrengen van wodkatampons op plekken waar de zon nimmer schijnt.
Nog een voordeel van slimmen is dat je maag niet wordt overbelast door alle drank. En dat is mooi, want niets is zo erg als met je kop in de plee gebogen hangen na een avondje doorzakken. Op blogs en internetforum worden tips uitgewisseld met andere fanatieke slimmers.
Het gebruik van wodkatampons is echter niet geheel zonder risico. Volgens experts is het zelfs zeer gevaarlijk. Daarbij is het ook niet prettig voor je intieme delen. Zij kunnen hierdoor permanente schade oplopen.
Posted 1 year ago # -
jammieeeee
Posted 1 year ago # -
Whoehaha, opzich wel een lache idee, met die Wodka
En tsja, t werkt echt, maarja, je kunt net zo goed de alcohol destilleren en inademen, werkt even goed en je wordt er niet raar door aangekeken
Posted 1 year ago # -
SEX-MAD Terri Hunter has slept with 1,000 men, but says, ‘I’m not a slut’ — insisting her insatiable lust is an illness that’s driving her crazy.
The 25-year-old customer service manager needs sex up to a dozen times A DAY and admits her addiction is out of control.
Randy Terri even trawls the internet for partners, agreeing to sleep with them no matter how ugly they turn out to be.
“That’s another sad parts of this problem — my desire for sex overrides any quality control issues,” said Terri, from Dagenham, Essex. “It doesn’t matter to me how it happens or what they look like and it’s a bonus if they’re well-endowed.”
Terri, who struggles to maintain a relationship because of her addiction, became a slave to love at the age of 17, when she lost her virginity.
She recalled: “It was like someone had flipped a switch. From then I just developed an insatiable desire for sex. I’ve done it with hundreds and hundreds of men. I don’t keep a tally because I’m not a slut — I am just satisfying a need.
“Most people who know me think I’m really sweet and charming. I don’t smoke, I hardly drink, I’ve never taken drugs, yet I’ve slept with nearly one thousand men.”
And if there’s no man around, Terri slips off to satisfy herself, even if she’s at work. She added: “Other people have fag breaks, so I don’t feel too guilty. On a bad day, I can have up to a dozen comfort breaks.”
Terri has tried hypnotherapy, SAA (Sex Addicts Anonymous) and has been prescribed anti-depressants — but still can’t control her urges. Her lustful thoughts would often happen during sessions with her psychotherapist.
“I was laying on the couch telling my shrink that I was turned on at the thought of sleeping with him. I was hoping he’d jump on top of me and we’d have sex!
Toys
“I’ve been on nights out where I’ve ended up in the bedroom with married couples. Often I’ll bring some sex toys with me, or I’ll ask them to bring some along. I am looking for complete satisfaction.”
Despite her bed-hopping, Terri has managed to stay faithful to her current boyfriend, Wayne, for two months. But she says: “I know that my appetite will probably wreck this relationship like it has done to all the rest.
“Men can’t cope with my sex drive. I’ve ended up having sex with a their mates before — I was that desperate for it.
“It’s like having dry skin: You know you shouldn’t scratch it, but when you do it just feels so good."
Posted 1 year ago # -
Overvaller zet look-alikes in
Het laatste wat je wilt is opvallen als je net een bank beroofd hebt. Hoe regel je dat? Een Amerikaanse overvaller pakte het slim aan. Hij betaalde mensen om er die dag precies hetzelfde uit te zien als hij. De politie had het nakijken. In een online advertentie op craiglist.org was $28.50 per uur geboden aan iedereen die op een specifiek tijdstip met een blauw overhemd, geel veiligheidsvest en een masker bij een bank zou staan. De oproep was getiteld met de intrigerende titel 'lokvogels gezocht'. Een aantal mensen ging op het aanbod in en stond in de specifieke uitrusting op de afgesproken plaats. Plotseling dook de overvaller in dezelfde kleding op en nam een flinke buit mee naar huis. De politie had het nakijken. Door de grote hoeveelheid look-alikes op de plaats van de misdaad, kon ze de echte dader niet inrekenen.
Wat een baas! :drool:Posted 1 year ago # -
Nederlands aan Arabische universiteit
CASABLANCA - Marokko biedt als eerste land in de Arabische wereld Nederlands op universitair niveau. In januari 2008 begint de letterenfaculteit van de HassanII-universiteit van Casablanca met de eerste lessen Nederlands.
De lessen zijn bedoeld voor studenten van de universiteit. Het project wordt medegefinancierd door de Nederlandse Taalunie.
Noord-Afrika en de Arabische wereld waren tot nu toe blinde vlekken op de kaart, aldus Marc le Clercq van de Nederlandse Taalunie, een verdragsorganisatie waarin Nederland, Vlaanderen en Suriname samenwerken op het gebied van taalbeleid.
Op dit moment wordt buiten het Nederlandse taalgebied op tweehonderd universiteiten in veertig landen Nederlands gegeven.
Nu de rest van de wereld nog.
Posted 1 year ago # -
Die seks vrouw, wat is haar nr? En die overvaller is de BOM
Posted 1 year ago # -
06-UITGEWOOND
Posted 1 year ago # -
Haha
Zal best...
Posted 1 year ago # -
Cker uitgewoont. Maarja what the ...... gewoon doen
Posted 1 year ago # -
Maar die look a likes is wel vet man! Relaxed bijbaantje ook
Posted 1 year ago # -
Wij kunnen veel sms'en, maar een 13-jarig Amerikaans meisje maakt het wel heel erg bont. Reina verstuurde in één maand 14.528 tekstberichten, omgerekend 484 sms'jes per dag.
Gemiddeld verstuurt ze dan iedere twee minuten een berichtje, vanaf het moment dat ze wakker is. Haar vader dacht eerst dat het een grapje was, toen hij de telefoonrekening van 440 pagina's binnenkreeg. "Toen ik de rekening zag moest ik eerst lachen en dacht dat het een grapje was. Ik heb direct mijn rekenmachine gepakt om te kijken of het überhaupt mogelijk is zoveel berichten te versturen per maand", aldus haar vader.
Waarschijnlijk is er bijna niemand die zo goedkoop als Reina een smsje verstuurt, want ze heeft een abonnement waarbij ze ongelimiteerd sms'jes kan versturen. Haar vader vindt dit toch te ver gaan en heeft zijn dochter op een sms-rantsoen gezet; ze mag 's avonds niet meer sms'en.
En dan was Fedde zo trots dat hij zijn 1000 per maand limiet had overschreden.Posted 1 year ago # -
Haha idd, het kan altijd gekker. Weet je wat ik btw merk? Als een persoon die je goed kent een hoog sms limiet heeft ga je zelf ook meer sms'en omdat die persoon jou dan ook meer zal sms'en. Ik sms'te vroeger maar zo'n 10 sms'jes per maand en nu ruim 150
Posted 1 year ago # -
Uhu, bij mij scheelt het ook dat ik niet meer meer gierig hoef te zijn met mijn 1000 smsjes per maand.
Posted 1 year ago # -
Iddd Lang leven 1000 per maand
Ik sms me ook helemaal suf met stomme smsjes Zoals het antwoord : ok.Posted 1 year ago # -
Dochter verkocht voor vlees en bier
Een kerel uit het Amerikaanse Greenfield is door de politie gearresteerd omdat hij zijn 14-jarige dochter probeerde te verpatsen. De vader schakelde zelf de politie in nadat de koper weigerde het gevraagde bedrag te betalen.
De man wilde in ruil voor zijn uitgehuwelijkte dochter, 16.000 dollar, honderd kratten bier en een lading vlees hebben. Toen de aanstaande bruidegom niet over de brug kwam, stapte de ‘verkoper’ naar de politie met het verzoek zijn dochter terug te halen. Zowel pappa als de aanstaande bruidegom werden direct gearresteerd, weet KSBY.com. De politie liet weten dat gearrangeerde huwelijken met minderjarige meisjes een groot probleem zijn in het gebied.
Hahaha, Ik kan niet wachten tot ik een dochter krijg
Posted 1 year ago # -
Whoehaha. Ik ook :proud:
/sickPosted 1 year ago # -
In Washington heeft een rechter bepaald dat leraren en leerlingen seks met elkaar mogen hebben, als de leerling in kwestie maar 18 jaar of ouder is. De uitspraak werd gedaan in de zaak die was aangespannen tegen Matthew Hirschfield. Deze zaak, daterend uit 2006, werd unaniem verworpen wegens 'de vaagheid van de wet'.
In de wet staat namelijk dat werknemers geen seks mogen hebben met leerlingen die 16 of 17 jaren zijn. De toen 33-jarige koorleraar had in 2006 seks met een leerling. Zij was destijds 18 jaar oud. Het jaar daarna heeft Matthew ontslag genomen.
Miss nie grappig maar sluit wel aan vorige nieuwtjes.Posted 1 year ago #
Reply »
You must log in to post.