Nieuwe uitshirt psv
Ze staan al niet bekend om de mooie shirtjes maar dit?
Ben vast de enige die dit echt een lelijk shirt vind maarja, hier istie

Zoals mn broer zei, echt een balkan shirt

Nieuwe uitshirt psv
Ze staan al niet bekend om de mooie shirtjes maar dit?
Ben vast de enige die dit echt een lelijk shirt vind maarja, hier istie

Zoals mn broer zei, echt een balkan shirt
Ik vind die balkan shirts mooier hoor.. damn dit is echt fugly.
Edit: Ik dacht altijd dat Joegoslavië met zo'n geblokt shirt speelde maar google helpt me niet echt wie waren dat nou?
Edit2: Tuurlijk t was Kroatië..

En hier lijkt hij wel heel erg op:

Edit: Die geblokte balk is trouwens afgeleid van de brabantse vlag..
Nee joh echt? xD
Ja.
Ik vind het zo op het eerste zicht maar niks.. Vooral de rode broek is echt fucked up, was die nou zwart geweest dan had ik het nog wel tof gevonden denk ik.
Ook vind ik dat het logo erg slecht te zien is.
Hopelijk valt het uiteindelijk toch mee wanneer ze op het veld staan.
Idd die rooie broek kan echt niet x(
Dat shirt is überphat! De vlag van Brabant zo groot! Alleen die broek is echt lelijk, die had zwart moeten zijn.
Zoals jullie weten is Ajax Icoon bobby Haarms overleden. Hij werd vandaag prachtig herdacht.
Maar de mooiste foto vond ik deze:

Prachtig, dat is respect.
Rust Zacht Bob
| Get the Flash Video |
Nieuwe Thuis shirtjes ajax met de beruchte strepen op de mouw:

Jammer van de strepen, amsterdamse logo is cooltjes.
Verders een net shirt.
Wat Voets zegt, stoor me niet echt zo aan de strepen, gewoon een net shirt.
AJAX CONTRACTEERT JEROEN VERHOEVEN
08-07-09
Jeroen Verhoeven speelt de komende drie jaar voor Ajax. FC Volendam, de club waar Verhoeven de afgelopen zes seizoenen onder de lat stond, bereikte woensdag een akkoord met de Amsterdammes over de transfer van de 29-jarige doelman.
AjaxF-side.NL
Verhoeven is bij Ajax de opvolger van derde doelman Dennis Gentenaar, die transfervrij de overstap maakte naar VVV-Venlo. Maarten Stekelenburg en Kenneth Vermeer strijden samen om een plek in de basis van de ploeg van trainer Martin Jol.Sinds zijn debuut in het seizoen 2003/04 speelde Verhoeven 152 competitiewedstrijden voor Volendam. Afgelopen seizoen degradeerde de doelman met die club naar de Jupiler League. Verhoeven had in Volendam nog een contract voor één jaar, wat door Ajax werd afgekocht voor een onbekend bedrag. Eerdere berichten meldden dat het Andere Oranje 375.000 euro wilde, terwijl Ajax niet meer dan 250.000 euro bood.
Haha meesterlijk
!
Wat is er zo meesterlijk, ken de dude denk ik niet goed genoeg.
Ook komt ene Atouba, naam kwam me ergens vaag bekend voor maar ken m ook niet echt.
You must log in to post.