'Gomes keert terug naar PSV'
Tottenham Hotspur heeft Gomes aangeboden aan PSV. De Engelsen willen het volgend jaar doen met een andere keeper en dus keert de voormalige sterspeler wellicht terug naar Eindhoven.
Manager Harry Redknapp wil Paul Robinson overnemen van Blackburn Rovers. Als hem dit lukt, is er geen plaats meer voor de 28-jarige Gomes, zo meldt The Daily Mirror vandaag.
Gomes wil wel
Gomes ziet wel iets in een terugkeer naar PSV. "Wij zijn uit elkaar, formeel gescheiden, maar in mijn hart is de liefde er nog steeds. Na mijn contract bij Tottenham kan ik terugkomen, dat zou ik graag willen. Ik ben heel dankbaar voor de tijd die ik in Eindhoven heb doorgebracht, maar ik weet niet of bij de fans dezelfde heimwee leeft", zo zegt hij in de Eindhovense stadsglossy Frits.
PSV vindt de vraagprijs van negen miljoen euro echter te gortig.
Raar seizoen
De Braziliaanse keeper kende een vreemd debuutseizoen bij de Spurs. In de eerste seizoenshelft maakte hij de ene blunder na de andere, de tweede helft van de competitie verliep een stuk beter.
Gomes speelde van 2004 tot 2008 bij PSV. In die vier seizoenen werd hij ook vier keer kampioen van Nederland. Bovendien won hij één keer de beker en drie maal de Johan Cruijff Schaal. Hij speelde tien interlands voor Brazilië.
Die zou PSV idd lekker kunnen versterken, want achterin was het vorig jaar af en toe om te janken.