RIP MJ

BBforums » Overige

Voetbal topique 2

(132 posts)

Tags:

1. Voetske

Bierbal

Naast Atletico Madrid ook Sunderland en Benfica op Amsterdam Tournament
    04-06-09

Nadat eerder bekend werd dat Atletico Madrid en uiteraard gastheer Ajax zullen deelnemen aan het komende Amsterdam Tournament maakt Sunderland vandaag bekend op haar officiële website dat de andere twee ploegen Sunderland en Benfica zijn. Het toernooi wordt afgewerkt op 24 en 26 juli in de Amsterdam ArenA.

Posted 1 year ago #
  2. Bierbal0

Bierbal

Hms niet zo'n grote namen dit jaar dus, tenminste ik vind ze wat kleiner, wat niet wil zeggen dat ze voetballend ook veel minder zijn.

Posted 1 year ago #
  3. bierbal9

Bierbal

Grote namen lachen tegenwoordig hun ballen uit hun broek wanneer ze gevraagd word om in Nederland te komen voetballen.

Posted 1 year ago #
  4. Bierbal0

Bierbal

Tja dat hadden ze vorig jaar ook al kunnen doen maar toen waren ze er toch nog (dacht ik) Inter/Valencia zoiets? Maarja Atletico is natuurlijk ook niet mis en leuk om Johnny nog eens te zien.

Posted 1 year ago #
  5. Voetske

Bierbal

Idd namen zijn dit jaar niet echt groots, toch raar. aangezien dit toernooi als een van de hoogs aangeschreven is voor de voorbereiding.

Ik ga zeker naar Ajax - Atletico though

-

Vorig jaar was Arsenal- Inter en Valencia

Posted 1 year ago #
  6. Bierbal0

Bierbal

Edson Braafheid heeft volgens het NOS Sportjournaal een besluit genomen over zijn sportieve toekomst. De verdediger van FC Twente heeft naar verluidt Ajax en PSV afgezegd om zich volledig te kunnen focussen op de interesse van Bayern München. De Oranje-international heeft in Enschede nog een contract tot 2010.

Sigi Lens, zaakwaarnemer van de linkspoot, bevestigde donderdag reeds de interesse vanuit de Beierse hoofdstad. "Dat klopt, Bayern is geïnteresseerd. Dat is natuurlijk een zeer interessante optie voor Edson. Vooral omdat er een Nederlandse trainer (Louis van Gaal, red.) zit die je zelf wil halen. We gaan zeker met ze praten."

Door een clausule in zijn contract kan FC Twente maximaal twee miljoen euro vragen voor de verdediger. Zowel voorzitter Joop Munsterman als Braafheid deden tot dusver geen uitspraken over de inhoud van de verbintenis. Vanuit de Premier League was er tevens belangstelling, maar Braafheid omschreef de Engelse interesse als 'vaag'.

FC Twente probeerde de verbintenis al geruime tijd open te breken en te verlengen, maar Braafheid zag geen aanleiding om toe te happen. De belangstelling van Ajax was niet nieuw. Twee jaar geleden had toenmalig trainer Henk ten Cate de linksback ook op het oog. PSV-trainer Fred Rutten werkte met Braafheid samen bij de Twentenaren.

Braafheid wordt mogelijk de zesde versterking van Bayern München voor komend seizoen. Eerder werden Anatoliy Timoschuk (Zenit Sint-Petersburg), Alexander Baumjohann (Borussia Mönchengladbach), Ivica Olic (Hamburger SV), Mario Gomez (VfB Stuttgart) en officieus Danijel Pranjic (SC Heerenveen) vastgelegd.

Als van Gaal eens bij AZ gaat shoppen, kutjanes.

Posted 1 year ago #
  7. Bierbal8

Bierbal

'Gomes keert terug naar PSV'

Tottenham Hotspur heeft Gomes aangeboden aan PSV. De Engelsen willen het volgend jaar doen met een andere keeper en dus keert de voormalige sterspeler wellicht terug naar Eindhoven.

Manager Harry Redknapp wil Paul Robinson overnemen van Blackburn Rovers. Als hem dit lukt, is er geen plaats meer voor de 28-jarige Gomes, zo meldt The Daily Mirror vandaag.

Gomes wil wel

Gomes ziet wel iets in een terugkeer naar PSV. "Wij zijn uit elkaar, formeel gescheiden, maar in mijn hart is de liefde er nog steeds. Na mijn contract bij Tottenham kan ik terugkomen, dat zou ik graag willen. Ik ben heel dankbaar voor de tijd die ik in Eindhoven heb doorgebracht, maar ik weet niet of bij de fans dezelfde heimwee leeft", zo zegt hij in de Eindhovense stadsglossy Frits.

PSV vindt de vraagprijs van negen miljoen euro echter te gortig.

Raar seizoen

De Braziliaanse keeper kende een vreemd debuutseizoen bij de Spurs. In de eerste seizoenshelft maakte hij de ene blunder na de andere, de tweede helft van de competitie verliep een stuk beter.

Gomes speelde van 2004 tot 2008 bij PSV. In die vier seizoenen werd hij ook vier keer kampioen van Nederland. Bovendien won hij één keer de beker en drie maal de Johan Cruijff Schaal. Hij speelde tien interlands voor Brazilië.

Die zou PSV idd lekker kunnen versterken, want achterin was het vorig jaar af en toe om te janken.

Posted 1 year ago #
  8. Voetske

Bierbal

Bullshit, aangezien Gomes daar de 2de helft alle positieve records het gebroken als keepert

En Reker zit nog steeds bij pisvee

Posted 1 year ago #
  9. Bierbal0

Bierbal

Ja vond het ook maar een vreemd bericht 2e helft van het seizoen ging het idd heel goed.

Posted 1 year ago #
  10. Bierbal0

Bierbal

Real Madrid smijt met geld voor Ronaldo

Real Madrid is hard bezig een nieuw sterrenensemble bij elkaar te kopen. Na de komst van Kaká zitten Los Blancos nu achter Cristiano Ronaldo aan.

Voorzitter Florentino Perez wil onderhandelen met zijn huidige werkgever Manchester United. "Ik heb nog niet met hen gepraat, maar dat ga ik de komende dagen doen'', zei hij gisteravond op Spaanse radio.

De Spaanse krant Marca berichtte vanochtend dat Ronaldo 96 miljoen euro moet kosten.

Vorige zomer deed Real al een tevergeefse poging om de Portugese international in te lijven. Real bood toen slechts 89 miljoen euro.

Gisteren betaalde Real Madrid al 65 miljoen euro voor Kaká van AC Milan. Ook de Spaanse spits David Villa (Valencia) staat op het verlanglijstje.

Posted 1 year ago #
  11. Voetske

Bierbal

Wat een verschrikkelijke foto xD

Posted 1 year ago #
  12. Bierbal8

Bierbal

Haha, idd.
    Denk idd ook dat dat verhaal over Gomes maar een fabletje is...

Posted 1 year ago #
  13. Bierbal0

Bierbal

Gister Nederland weer even opgezet, hoewel het natte veld natuurlijk niet heel geweldig werkt met ons (technische team) was het bij vlagen best om aan te zien.

In het begin dat die Carew van Noorwegen bij Johnny voorbij kwam dacht ik wel even van hmz, maar verder een nette wedstrijd gespeeld al vind k wel dat ie beter is in het mee opkomen dan in het verdedigen. vd Vaart ook lekker gespeeld trwns. Voor Klaas was het gewoon jammer dat het gister zo'n pokke veld was en dat hij weer maar een paar minuten kreeg.

Posted 1 year ago #
  14. bierbal9

Bierbal

Dat van Gomes is gewoon afwachten.. Al een paar maanden zijn daar allemaal roddels en fabeltjes over dus ik lees ze niet eens meer haha.

Gister ook ned - norw gekeken en vond het niet echt een spannende wedstrijd aangezien er nauwelijks dreiging was van de noren en door het natte veld bleven de mooie acties van onze kant ook uit (op enkele momenten na). vd Vaart speelde erg lekker ja. Huntelaar mag van mij pas in de basis als hij leert z'n lippen op elkaar te houden of een andere manier vindt om zijn lelijke smoel te verbergen Zeg niet dat het onmogelijk is want Heitinga vind ik tegenwoordig ook al iets slimmer uit z'n ogen kijken

Posted 1 year ago #
  15. Voetske

Bierbal

96 miljoen voor Ronaldo - AUB United 84 miljoen winst gemaakt xD

Posted 1 year ago #
  16. Bierbal0

Bierbal

Ja t slaat echt nergens op, ik vind het een goeie voetballer maar als ik dat geld heb koop ik wel wat anders. Hoewel ik dit jaar eigenlijk voor Real hoop ik toch dat Barca er volgend jaar weer met de prijzen vandoor gaat.

Posted 1 year ago #
  17. Bierbal8

Bierbal

Bijna 100 miljoen tsss...
    Ronaldo zijn vrije trappen zijn geniaal, zijn acties zijn geniaal, maar zijn zaakwaarnemers zijn nóg genialer

Posted 1 year ago #
  18. Bierbal0

Bierbal

Nee Real Madrid is gewoon achterlijk..

Ze hebben nu ook een bod gedaan op David Villa van Valencia voor 35 mil en blijkbaar staat Xabi Alonso ook op het verlanglijstje.

Posted 1 year ago #
  19. Bierbal8

Bierbal

Ziek, hoeveel miljoen schuld hebben ze wel niet...

Posted 1 year ago #
  20. Bierbal0

Bierbal

Ajax schijnt Elia (wist ik al) en Engelaar te willen kopen.

Eerder op de dag werd duidelijk dat George Ogararu volgens eigen zeggen terugkomt bij Ajax. "Ik keer terug bij Ajax," waren de duidelijke woorden van de Roemeense rechtsback.

Nu.nl meldt nu dat naast Ogararu ook Dennis Rommedahl en Albert Luque terugkeren naar Amsterdam. Van laatstgenoemde is bekend dat hij graag bij Malaga wil blijven voetballen, hoewel hij niet negatief tegenover een terugkeer staat: "Het is erg wispelturig allemaal. Ajax is een club vol verrassingen. Nu er een nieuwe trainer is, liggen er misschien weer nieuwe kansen voor mij, maar laten we eerst maar eens met elkaar praten. Ik blijf wachten op een uitnodiging,” aldus de Spanjaard enkele dagen geleden.

Posted 1 year ago #

RSS feed for this topic

Reply »

You must log in to post.

8,201 posts in 257 topics over 42 months by 21 of 26 members. Latest: ovindo887, verstici904, pulgana378