RIP MJ

BBforums » Overige

Voetbal topique 2

(132 posts)

Tags:

1. Bierbal8

Bierbal

Al dat gedoe bij Fayenoord -en eigenlijk in heel NL- lijkt me volledig op het conto van de spelers te schrijven. Je ziet het ook in Oranje. Allemaal over het paard getilde multimiljonairs (op een enkele uitzondering na) die niets in teambelang willen doen, maar enkel aan hun eigen portemonnee denken (zo lijkt het). De trainer kan hier weinig aan veranderen. Denk gewoon dat ze voetballers bij wanprestaties moeten korten op hun loon. Dat doen ze in een normaal bedrijf ook. Echt bizar dat voetballers (eredivisie) meer verdienen dan een minister!
    En idd Kaka is een goede voetballer, maar 175 miljoen??!! Mij lijkt 1 miljoen realistischer, hoewel het natuurlijk zo blijft dat hij oplevert wat de gek er voor geeft...

Posted 1 year ago #
  2. Voetske

Bierbal

Ik zeg Mooi!

Posted 1 year ago #
  3. Bierbal8

Bierbal

2nd that

Posted 1 year ago #
  4. Bierbal0

Bierbal

Ik zeg jeej!

Maar ziet er best chill uit ja, alleen heb wel gehoord dat het thuistenue adidas strepen krijgt, iets wat juist altijd tegen is gehouden.

Posted 1 year ago #
  5. Voetske

Bierbal

Schijnt van wel inderdaad.
    Zou zonde zijn

Posted 1 year ago #
  6. Bierbal0

Bierbal

Ik zag rooie broekjes, wat ik er echt niet uit vind zien, hoop dat ze uiteindelijk wel zwart worden.

Maar wat een wanvertoning weer, van Basten eruit svp wil volgend jaar ander voetbal zien. Met 30 miljoen investeringen en tegenvallende concurrenten (PSV en Feyenoord) verwacht ik toch minimaal een tweede plaats.

Posted 1 year ago #
  7. Bierbal8

Bierbal

lol, het lijkt we of we 2 voetbaltopics hebben. Zal proberen voortaan voetbaldingen hier te roepen

Posted 1 year ago #
  8. Voetske

Bierbal

Rooie broeken waren omdat Sparta al zwarte had.
    vandaar.

Posted 1 year ago #
  9. Bierbal0

Bierbal

Sjees, zijn de refs tegenwoordig zo blind dat totaal verschillende schirtjes en sokken niet meer genoeg is.

Maarja, nog steeds balletjes, ben wel benieuwd of Marco de handdoek in de ring gooit.

Posted 1 year ago #
  10. Voetske

Bierbal

Ik hoop dat ze Seedorf halen..
    Leider/ervaren geweldige voetballer, zou een aanwinst zijn. ( Op zn Cocu zal ik maar zeggen )

Maarja hij en Bassie kunnen volgens mij nog niet door één deur.

Posted 1 year ago #
  11. Bierbal0

Bierbal

Maakt niet uit, kan Marco wel missen.

Posted 1 year ago #
  12. bierbal9

Bierbal

Sportief:
    http://www.pjz.be/kfcez_news0182.shtml

Check vooral het filmpje onderaan de pagina

Posted 1 year ago #
  13. Voetske

Bierbal

Tering dat is zuur :/

Posted 1 year ago #
  14. Bierbal0

Bierbal

Haha.

Posted 1 year ago #
  15. Bierbal0

Bierbal

Marco van Basten heeft vandaag algemeen directeur Rik van den Boog meegedeeld te hebben besloten zijn functie als hoofdtrainer van Ajax neer te leggen. Als hoofdreden geeft hij aan tot de conclusie te zijn gekomen dat hij zijn doelstellingen niet heeft gehaald en dat hij niet het gevoel heeft zelf in staat te zijn om het volgend seizoen beter te doen.
    De resterende trainingen en de wedstrijd tegen FC Twente worden geleid door assistent-trainer John van ’t Schip.

Van Basten (44) begon op 1 juli 2008 als hoofdtrainer bij Ajax. Hij was voor die tijd vier jaar bondscoach van het Nederlands Elftal en één jaar trainer van Jong Ajax.

Niks mis mee, ben benieuwd wie hem op gaat volgen.

Posted 1 year ago #
  16. Voetske

Bierbal

Dag Bassie, laat je club maar in de steek.

Weg vrij voor Rijkaard?

Posted 1 year ago #
  17. Bierbal0

Bierbal

Nope, we hebben een trainer met wat meer discipline nodig en heb niet het idee dat je dan Rijkaard aan moet nemen.

Posted 1 year ago #
  18. Bierbal0

Bierbal

In de spits staan de volgende namen: Ron Jans, Co Adriaanse, Steve McClaren.

Eigenlijk had ik Co vorig jaar al wel willen zien, maar weet niet of die zin heeft in Ajax en visa-versa. (las ook dat ze Co bij AZ ook wel terug willen)

Koeman wil Van Basten opvolgen

Ronald Koeman staat open voor een terugkeer naar Ajax. De trainer gaf dat gisteravond aan tijdens zijn analyses voor Studio Sport. Marco Van Basten nam gistermiddag ontslag bij de club uit Amsterdam.

Eerder dit seizoen solliciteerde Koeman ook al publiekelijk voor de functie van trainer bij PSV, maar die gingen in zee met Fred Rutten. Een aanbod uit Amsterdam zou Koeman verheugen: "Ik zeg geen nee tegen Ajax. Als ze denken ik dat ik kandidaat ben weten ze denk ik wel waar ik woon."

"Ajax is een topclub in Nederland. En ik heb eerder aangegeven dat ik niet te ver weg wil", verklaart Koeman zijn belangstelling voor de job bij de Amsterdammers. Tussen 2002 en 2005 was de oud-international ook al de eindverantwoordelijke bij Ajax.

Nee dankje!

Posted 1 year ago #
  19. Bierbal0

Bierbal

Terugkeer Seedorf en Rjikaard bij Ajax in de maak

Volgens interne bronnen binnen Ajax zou de club al weten wie er voor Marco van Basten terug zou moeten komen. Ajax zou Frank Rijkaard zien als de ideale man om met deze selectie successen te behalen. Slechts een toevoeging aan de selectie lijkt het bestuur nodig te vinden: Clarence Seedorf.

Rijkaard sloot in het seizoen '94/'95 zijn carriere af met een Europacup bij jeugdliefde Ajax. Seedorf was dat seizoen doorgebroken en was zo voor het eerst de beste van Europa. Dat kunstje zou hij met Real Madrid en AC Milan ook nog flikken.

Seedorf heeft altijd laten weten graag terug te willen keren naar Ajax, vorig seizoen stond hem de komst van Marco van Basten in de weg. Nadat Van Basten hem maanden niet opgeroepen had voor Oranje en hem geen basisplaats kon garanderen was hun relatie flink bekoeld.

Nu Rijkaard waarschijnlijk aan het roer komt te staan lijkt Seedorf een beroep te willen doen op de loyaliteit van zijn club AC Milan. Seedorf is uitgegroeid tot een icoon in Milaan en de club lijkt hem een terugkeer bij zijn jeugdliefde wel te gunnen.

Voor de rest zou er niet veel hoeven te gebeuren aan de selectie, die dan een groot aantal middenvelders kent. Jeffrey Sarpong, Vurnon Anita en Siem de Jong worden waarschijnlijk voor één jaar uitgeleend om later terug te keren in Amsterdam. Daley Blind lijkt zich te moeten richten op een meer defensieve rol om speelminuten te maken.

Eigenlijk ben ik niet zo voor Rijkaard maar met Seedorf erbij ben ik wel benieuwd.

Posted 1 year ago #
  20. bierbal9

Bierbal

Zou het tof vinden als Seedorf weer in de eredivisie komt voetballen. Wel balen dat hij dan bij jullie speelt

Posted 1 year ago #

RSS feed for this topic

Reply »

You must log in to post.

8,200 posts in 256 topics over 42 months by 21 of 26 members. Latest: ovindo887, verstici904, pulgana378