En vervolg..

BBforums » Overige
Voetbal topique 2
(132 posts)-
Posted 1 year ago #
-
Pers is een goede kwaliteitskrant, maar zoals echte kwaliteitskranten gewoon zijn, zeuren zij altijd wat sport betreft.
Ajax was de betere ploeg PUNT.
Ben benieuwd wat het competitievoetbal gaat brengen:
FC Groningen - AZ
sc Heerenveen - PSV
Lijken me interessant voor deze week.
Ben vooral benieuwd wat PSV gaat doen tegen Heerenveen, nadat ze allebei een forse nederlaag hebben geleden...Posted 1 year ago # -
Grunn wint
Heereveen wint
Ajax wint
Nac verliestHoop ik
Posted 1 year ago # -
Haha, ja dan staan ze weer alleen op 1 zeker
Posted 1 year ago # -
Hms opzich gun ik het AZ ook wel om te winnen maar voor Ajax is natuurlijk beter als ze verliezen.
Posted 1 year ago # -
Sander wtf lul je nou over een forse nederlaag.. PSV speelde slecht woensdag maar een forse nederlaag was het niet.. en vorig weekend hebben we met 4-0 gewonnen dus droom verder
Posted 1 year ago # -
Die 4-1 is alweer 2 weken geleden Kasteren
Posted 1 year ago # -
heel subtiel voetske
dankje
Posted 1 year ago # -
Laat ik me dan anders uitdrukken. -Kansloze nederlaag-.
Maar goed, heb dit weekend nog geen wedstrijd gezien
Zal t zondag wel ff inhalen
Posted 1 year ago # -
Ja pff, weer gelijk als ze s een paar weken op rij gaan winnen ofzo.
Posted 1 year ago # -
komend weekend Volendam uit... altijd lastig!
Posted 1 year ago # -
via ajaxlife.nl
Sinterklaas kapoentje, gooi weg dat roze schoentje!
nieuws Door: Redactie op 1 dec 2008Stel je voor, je bent (waarschijnlijk) een vrouw en hebt niets met voetbal. Per ongeluk werk je op de afdeling voetbalschoenenontwikkeling van de firma Nike. De enige keer dat je in een stadion bent geweest was (waarschijnlijk) bij de Toppers of een concert van George Michael Wat doe je dan? Je ontwikkelt in een vlaag van verstandsverbijstering een roze voetbalschoen. Je baas keurt het wonderwel goed en de (waarschijnlijke) wurgcontracten met profvoetballers garanderen dat er daadwerkelijk figuren zijn die je knoertlelijke creatie aantrekken. AUW!
Nu de uitshirts nog!
Het gesprek overschaduwt bijna het puntenverlies van Ajax. Moeten roze voetbalschoenen verboden worden? We hebben er meteen een stelling tegenaangegooid. Maar u kunt natuurlijk ook in de reactiepanelen uw mening kwijt. Wij hopen in ieder geval dat de werknemers afdeling voetbalschoenenontwikkeling snel wordt gepromoveerd naar de afdeling voetbalshirtontwikkeling. We verheugen ons al op het Eindhovens uit-shirt van volgend seizoen.Hehe, wat vinden jullie ervan?
Hij scoorde er wel meteen de eerste wedstrijd mee ^^
(Lazovic heeft ze ook)Posted 1 year ago # -
Doe dan rode schoentjes, maarja als hij ze tof vindt moet ie ze maar houden.
Posted 1 year ago # -
als zo'n schoen gemaakt is dat zelfs vrouwen er mee kunnen scoren dan kan het wel van pas komen ja
Posted 1 year ago # -
verder zijn ze wel fokking lelijk
Posted 1 year ago # -
Ze zijn echt SUPER lelijk
haha
Posted 1 year ago # -

Posted 1 year ago # -
Mooie actie.. maar het feit dat Wuytens de 2e persoon is die gedold wordt maakt het al een stuk minder knap
Posted 1 year ago # -
Verbeek is weg en de fans keren zich tegen de spelers, prachtig!
Maar geloof ook niet dat het aan Verbeek lag.
Posted 1 year ago # -
Nigel de Jong kan vanaf deze winter zijn carrière voort gaan zetten in Engeland. De middenvelder van Hamburger SV kan op de verregaande belangstelling van Manchester City rekenen. The Citizens zouden een bedrag van ruim zestien miljoen euro voor de Nederlands international over hebben, zo wordt gemeld in de Duitse media.

Joh, ook dat bod op Kaka 175 miljoen, gekke sjaak/sjiek die dat gaat betalen.Posted 1 year ago #
Reply »
You must log in to post.